1) Od jakiej kwoty przesyłka jest bezpłatna?
Odp. Przy zamówieniu na kwotę 1500,00 zł brutto transport jest bezpłatny na terenie Polski.
2) Czy bez rejestracji na stronie sklepu można dokonać zakupu produktów?
Tak, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.
Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy.
3) Czy zamówienie można wysłać na inny adres?
Tak. Należy w formularzu zamówienia wybrać opcję inny adres dostawy i podać szczegółowe dane adresowe.
4) Dlaczego po złożeniu zamówienia wyświetla się informacja że produkt jest niedostępny?
Oferta towarów znajdujących się w naszym sklepie powstaje na podstawie danych uzyskanych z systemów magazynowych. Jest stale monitorowana i aktualizowana, jednak może zdarzyć się sytuacja, że stan magazynowy jest nieaktualny przy jednoczesnym zamówieniu ostatniej sztuki przez dwie osoby w tym samym czasie. Stąd czasami może zdarzyć się, że otrzymają Państwo informacje o niedostępności zamówionego towaru.
5) Czy można zrezygnować z zamówienia przyjętego do realizacji?
Tak. Jeśli paczka nie została wysłana, wystarczy zadzwonić do nas, podać numer zamówienia wraz z prośbą o jego anulowanie oraz przesłać nam taką informację mailem. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, trzeba zwrócić paczkę. Klient dokonuje zwrotu na koszt własny. Jeżeli zamówienie zostało opłacone kartą lub przelewem pieniądze zwrócimy w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.
6) Czy kurier zadzwoni do odbiorcy paczki i przywiezie ją o konkretnej godzinie?
Kurier posiada telefon, ale nie ma obowiązku dzwonić do adresata. Godzinę dostarczenia przesyłki określa kurier.